18. 6. 2019

Přípravy

Tak konečně, papír a tužka.

Úvod nebudu moc natahovat. Prostě, když cestovatelskė semínko vzklíčí, nezbývå, než ho dále šlechtit, opečovávat a kultivovat.
A tak se zrodila Aljaška 2019. Příprav moc nebylo, neb z cesty na Nordcap vím, že moc plánování nemá smysl, protoże za pár dní je všechno jinak.
Tentokrát jsem nechal Wilsona doma a vsadil na minimalistický styl... bikepacking. Takže, dokoupit par maličkostí, svěřit kolo ke kontrole a seřízení Košíkovi, zařídit všechny papíry, navštívit lėkaře, koupit letenky a těšit se na 13.6.2019.
Tentokrát mi prvních 14 dní bude dělat společnost kamarád Luděk a pak už to bude solo jízda.
Plánovali jsme ještě pár společnŷch dní s kamarády Vláďou a Vojtou, ale špatně jsem to odhadl a musim hned pokračovat sám, jinak bych nestihnul odlet.
Vláďo a Vojto, timto se ještě jednou omlouvám a jsem přesvědčen, že si to užijete i beze mě. Takže.....k cestě připraven 😂

Žádné komentáře:

Okomentovat